“El retaule del flautista”, teatre extraescolar

El curs passat la pandèmia ens va oferir un teatre encapsulat en píndoles que es publicaven a les xarxes socials de l’institut, però enguany el grup de teatre extraescolar 20-21 ha tornat a trepitjar (ben fort i amb ganes!) l’escenari del teatre de l’Ateneu.

Ahir, dijous 17 de juny, el públic va gaudir amb l’obra “El retaule del flautista” de l’autor Jordi Teixidor i Martínez,  dirigida per la Tàtels, la nostra enèrgica i consolidada directora des de fa uns quants anys.

Al final de l’actuació es va fer el comiat a l’alumnat de 2BAT que finalitza la seva estada a l’institut. Aquests van ser uns moments molt emotius per tothom, sobretot quan els membres de la companyia deien unes paraules de comiat adreçades a la Laura, el Marc, la Berta i la Clàudia.

Us deixem algunes imatges.