Alumnes del centre a la Cursa popular d’Igualada

El passat diumenge 22 d’ octubre, per primer cop al nou Parc Central d’ Igualada, es va dur a terme la 39ª  Cursa Popular d’Igualada, També s’iniciaven els Jocs escolars de l’Anoia, i es va aprofitar per donar tret de sortida a la Candidatura d’ Igualada Ciutat Europea de l’ Esport 2019.

Tres alumnes van aconseguir el pòdiu. A la categoria Juvenil Femení, en tercer lloc la Nora ElMahboub amb un temps de 28:45; a la categoria infantil femení, en segon lloc Judith Navarro amb un temps de 22′ 05 i a la categoria cadet masculí, en tercer lloc Ayman Kebriti amb un temps de 20:19. La enhorabona a tots tres!!!!.

Sempre és agradable veure la participació dels nostres alumnes i esperem que  a les properes edicions es millori el nombre de participants del nostre centre.

Conxi Parrilla