1ESO: Projecte eTwinning “Pen-pals en acción”

L’ alumnat de 1r d’ESO participa en un altre projecte internacional eTwinning en el que estan implicades dues matèries: llengua anglesa i llengua castellana.

El projecte és de caire bilingüe i té com a objectiu el treball entre iguals per tal de compartir interessos, tradicions, cultures…

Des de llengua castellana es va treballar en la primera carta de presentació el mes de febrer que es van enviar per correu postal la primera setmana de març. Aquestes setmanes els diferents grups han escrit cartes en llengua anglesa per alumnes del centre educatiu Regina Margherita-Leonardo da Vinci d’Avellino (Itàlia).

A les primeres cartes ens hem presentat i ara esperem amb entusiasme les seves respostes!!

Aquesta setmana santa tornarem a escriure explicant sobre les nostres tradicions i més endavant farem un Meet per poder conèixer-nos de manera telemàtica i més endavant també realitzarem un Kahoot!

Amb el centre IC Regina Margherita portem col·laborant tres cursos en projectes internacionals.