VINE A FER ACTIVITATS AL MERCADER!!

ampa

T’agrada practicar esport ?
Com cada any l’AMPA de l’INS Joan Mercader organitza diferents activitats esportives durant el curs  perquè puguis practicar esport i passar-t’ho bé.  Tenim equip de Futbol Sala per a nois,  de Bàsquet  femení, que participen en la lliga dels jocs escolars  de la comarca de l’Anoia. Tenim també, un equip de Vòlei tant de nois com de noies d’ ESO. Si bé,  en la modalitat de vòlei  no es participa en els jocs escolars perquè no hi ha lliga, al llarg del curs s’organitza algun torneig amistós amb altres equips de la comarca.
Pel curs vinent  ens agradaria   tenir  més equips de tots els esports i en totes les categories, com a entitat pretenem arribar a tots els joves. Considerem important fomentar diferents valors  entre els nostres fills/es, companyerisme, amistat, el gust per divertir-se practicant esport.  En els equips, tothom i té cabuda, des del gran esportista que potser ja està federat en un club esportiu, a aquell noi/a que vol passar-s’ho bé i fer una mica d’esport tot i que potser no té massa habilitats esportives o senzillament no té l’esperit de competició que implica estar federat en un club.  Les tardes són molt llargues hi ha temps per tot, fer deures, estudiar… i fer una mica d’esport al MERCADER.
Si t’interessa algun esport no ho dubtis, segur que trobaràs un horari i activitat  que s’adaptarà a les teves necessitats. La informació pel curs vinent la podras trobar a la web de l’institut  a finals d’aquest curs.
T’agrada el teatre ?
Si ets un artista, t’agrada el teatre  o creus que no ho ets i t’agradaria, al nostre centre tenim un grup de nois i noies de totes les edats que els divendres es troben per  aprendrei gaudir de l’activitat, de ben segur que sortirà l’artista que hi ha dins teu. Ja fa més de dotze anys que la Tàtels, una gran actriu dirigeix el grup de joves que realitzen aquesta activitat. Només dir-vos que és un grup molt ben avingut on tots están molt ben acollits, és una petita família, de fet no tan petita, doncs hi ha una vintena de petits grans actors del Mercader. Per aquells joves que ja no són alumnes del centre, des del curs passat es va crear un grup d’exalumnes, enguany s’han consolidat com a grup hi han format una petita compañía: CIA ESCOMESA.
Qui sap si algun dels personatges que participeu de l’activitat potser algun dia estrenareu al “Lliure” o qualsevol altre sala de teatre, si més no segurament us ho passareu molt bé, garantia d’això és que la majoria de nois/es que passen pel taller de teatre del Mercader acaben repetint any rere any.

AMPA JOAN MERCADERsex datinggolden ring cities