Sortida de snorkel 2n BTX

El dimecres 3 de maig, l’alumnat de 2n de Batxillerat que cursen la matèria de Biologia van tenir l’oportunitat de gaudir d’una activitat ja tradicional en l’insitut i d’allò més refrescant: practicar snorkel, o immersió lleugera, en les aigües de Sitges, enfront de l’Escola del Mar.
Com en altres ocasions, els alumnes/as, professors i monitors acompanyants van endinsar-se en les aigües de la zona intermareal, al voltant d’un espigó, i van contemplar algunes formes característiques de la fauna i la flora d’aquest ambient ecològic, situat entre la zona supralitoral i la infralitoral.
Després de la part més lúdica i refrescant de l’activitat, tots els participants, amb ajuda dels monitors i el material didàctic que ens van facilitar, van fer una posada en comú de les diferents observacions i aspectes relacionats amb l’ecologia marina.

Un dia molt complet i amb ganes de repetir.