Projectes eTwinning Curs 21-22

Aquest curs 21-22 des del centre es continua treballant en projectes eTwinning ja que són una eina d’aprenentatge que afavoreix la col·laboració, la interacció, la comunicació i l’intercanvi entre l’alumnat de diferents països europeus.

Els projectes en marxa aquest curs escolar per nivells són:

1ESO

• Letter Penpals 1ESO tots els grups. Llengua anglesa. Països col·laboradors:  França, Hongria, Lituània, Polònia i Turquia.
  • Contamos contigo 1ESO. Llengua castellana. Països col·laboradors: Itàlia i Portugal.

1BAT

• Comparticultura 1BAT D (social i tecnològic). Llengua castellana. Països col·laboradors: França, Portugal i Polònia

2BAT

• ¿Me pasas tu Playlist? Batxillerat d’Arts Escèniques, música i dansa. Llengua castellana. País col·laborador: Itàlia.

INTERNIVELLS (1ESO, 3ESO, AULA D’ACOLLIDA, ALUMNAT SIEI, ALUMNAT ÀMBITS)

• Creando espacios educativos  Llengua catalana, llengua castellana, Tecnologia, Educació Física, Orientació… Països col·laboradors: França, Itàlia i Portugal.