Problemes a l’esprint. 11è de Catalunya

El passat dia 5 de febrer, els alumnes de 1r batxillerat tecnològic juntament amb alguns del batxillerat científic, van participar en un concurs de problemes organitzat per les Cangur anomenat Esprint. Aquest concurs, el qual ha emparat 67 equips de batxillerats de tots els països catalans i 1.270 participants, consistia en resoldre 10 problemes matemàtics relacionats entre ells en el menor temps possible, amb equip i amb el menor nombre de errors.
Els alumnes científic-tecnològic es van organitzar en 2-grups subdividits entre ells per així poder resoldre diversos problemes a la vegada. La velocitat era molt bona però al insertar els resultats es van cometre 2 errors en un problema però ràpidament ho vam rectificar. Així doncs amb dedicació i sumant les idees de tots els components vam poder acabar en menys d’una hora, el qual es un temps que té molt mèrit.
Finalment, pocs dies després ens van comunicar que havíem fet una meritòria 11a posició . Hagués estat la posició 9a si no fos pels desencerts però tot i així vam marxar contents i orgullosos a casa per la bona feina feta! (Pel departament, més que bona … excel·lent!! gran promoció 2003!)
El 19 de febrer va ser el torn dels alumnes de primer cicle. L’equip de primer d’ESO va aconseguir acabar en 80a posició amb tots els exercicis correctes després d’onze intents. És el segon cop que passa però el primer per un equip de primer. El departament els felicita per l’èxit però sobretot per l’actitud de recerca i de validació de resultats.
Sou molt bons!
L’ordinador marca fet en 4536s. Quantes hores i minuts són?