NADAL 2016: mercat medieval

La festa de Nadal d’enguany se celebrarà el proper dijous 22 de desembre. Es farà classe de 8 a 10, i de les 10 a les 11, els alumnes estaran amb el tutor o tutora fent un esmorzar i les activitats que cada grup hagi decidit organitzar.

Després del pati tindrà lloc el MERCAT MEDIEVAL d’intercanvi, on cada grup d’ESO tindrà una parada d’objectes i petits detalls o piscolabis, que estaran repartides pel centre.

Els alumnes de batxillerat organitzaran diverses activitats per ambientar la festa  i es farà un concert d’alumnes. Hi haurà la participació especial dels professors que cantaran una nadala.

Durant l’última setmana també s’està duent a terme una recollida d’aliments a l’entrada de l’institut, que seran lliurats a la parròquia dels Caputxins. També s’organitza un concurs de decoració de les aules amb productes reciclats.

La jornada acabarà a les 13:30, i ha estat organitzada i coordinada pel Consell de Delegats i les seves diverses Comissions, i el Departament d’Humanitats.

(Text de l’alumna: Laia Corxet)

dsc_1281 dsc_1290Fotos Nadal_2015

воблер yo-zuri l-minnowтелефоны обзор