LLOGUER DE GUIXETES

L’AMPA posa a disposició dels alumnes la possibilitat de llogar una guixeta. S’ha de sol·licitar omplint la butlleta d’inscripció que la podeu trobar a la mateixa pàgina web o també us la poden facilitar a consergeria, el mateix lloc on haureu d’entregar-la un cop emplenada.

El termini d’entregar de les sol·licituds finalitza a final de setembre, moment en que s’adjudiquen, si hi hagués més sol·licituds que guixetes disponibles es faria un sorteig. Si dos alumnes volen compartir guixeta la tindran automàticament de manera que no entrarien al sorteig.

Un cop adjudicada la guixeta cal fer un dipòsit de 30€ o bé 32€ (si són dos alumnes) al compte de l’AMPA ja sigui per transferència o bé per caixer automàtic de “la Caixa”.

El seu cost és de 5€ per curs (x 6 anys) de manera que si a final de curs es dóna de baixa se li retornarà la part proporcional restant.
PER PODER SOL·LICITAR UNA GUIXETA CAL SER SOCI DE L’AMPA.S’ha d’haver pagat la quota anual de 25€ per família.

Instruccions de pagament: https://docs.google.com/document/d/1U9xUIgMpq66LctCRtn0Q8y6J5-peYd_SKZT_qY3VIyM/edit?usp=sharing