L’Institut viu La Mostra

Els dies 4, 5, 6 i 7 d’abril es va celebrar a Igualada La Mostra de teatre infantil i juvenil, i l’Institut  hi va participar de manera molt activa, ja que l’alumnat va anar a veure alguns espectacles de La Mostra, va participar-hi com a voluntari i, a més, es va representar una obra de teatre al mateix institut.

Els alumnes de 1r d’eso van ser els primers de participar a la Mostra assistint el dijous a l’Escorxador a un xerrada de David Baró, mentalista i hipnotitzador. Per la seva banda, l’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa d’Arts escèniques i de segon de Batxillerat de la modalitat d’Arts escèniques va anar a veure també  a l’Escorxador l’obra de Viridiana Producción Teatral Amor oscuro (sonetos), la història dels versos desapareguts d’un poeta desaparegut, Federico Garcia Lorca.

Al gimnàs de l’institut es va muntar l’escenari per representar l’obra Bye, bye Confetti de la Companyia de Comediants La Baldufa. En aquesta obra tres pallassos ploren la mort del seu líder Confetti, en una proposta plàstica on es combinen materials com el paper, la fusta, el plàstic, la pintura i el guix. Igualment, alguns alumnes de Batxillerat van col·laborar com a voluntaris en l’organització de La Mostra mentre que altres van participar en el muntatge i la posada en escena de l’espectacle Leonardo, somnis i malsons, plat fort de La 30a edició de La Mostra.

Un any més, doncs,  l’institut ha pogut col·laborar en La Mostra i assistir a alguns espectacles.