L’INSTITUT JOAN MERCADER, CENTRE FORMADOR DE PROFESSORAT

El mes de novembre l’institut ha rebut a sis estudiants en pràctiques en diferents departaments (Ciències, Humanitats, Llengües, Arts i Educació Física).

Del dilluns 18 de novembre al divendres 29, el Departament de Llengua catalana i el de llengua castellana van rebre a dues estudiants en pràctiques. Cristina Méndez, d’Igualada, i Paloma Moltó, de Canal (València), que fan el Màster de Formació de Professorat a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), van venir a fer observació a les classes de català, castellà, llatí i les optatives de Lengüeando i Fem de periodistes.

Al febrer tornaran a venir, i s’hi estaran dos mesos. Ara només han mirat com es feien les classes, però l’any vinent ja participaran i faran alguna classe.

La Cristina ens va explicar que des de petita que vol ser professora, i que s’ha decantat per la branca de català. La Paloma ens va dir que es va decidir per la feina de professora quan a l’institut va tenir un professor que li va agradar molt, i que ha triat l’especialitat de castellà.

Gràcies per l’entrevista que ens heu concedit als alumnes de l’optativa Fem de periodistes. Esperem que us vagi molt bé en el Màster i en la vostra futura feina. Molta sort i fins aviat!

Alumnes de l’optativa Fem de periodistes