Extraescolars AMPA Curs 20-21

EXTRAESCOLARS AMPA JOAN MERCADER

PROVA-HO!: si no estàs decidit/da sobre a quina activitat extraescolar t’agradaria apuntar-te, vine a provar-ho. És GRATUÏT!

TEATRE
la professora ensenya diferents tècniques del món escènic i es prepara la representació d’una obra de teatre, que es representa a l’Ateneu Igualadí, a final de curs, en dues funcions: una al matí, per a la resta de l’Institut, i una altra a la tarda, oberta a tothom.

HIP-HOP & DANCE
si t’atreu la dansa urbana, posa’t en forma al ritme de la música i el hip-hop!

BATUCADA
vine i practica els ritmes que més t’agraden!

ESPORTS D’EQUIP:
BÀSQUET
(Femení) Participació al campionat dels Jocs Escolars. Categories: (1r-2n ESO), Cadet (3r-4t ESO i Juvenil (1r-2n BATX.)

FUTBOL SALA
(Masculí) Participació al Campionat Comarcal de Futbol Sala. Categories: Infantil (1r-2n ESO), Cadet (3r-4t ESO i Juvenil (1r-2n BATX.)

Sortida a veure un partit del Barça (Copa del Rei) abans de Nadal.
Esquiada a la Masella a mitjan febrer, coincidint amb dia de lliure disposició.
Sortida a Port Aventura a final de curs.

Per a més informació, horaris i preus clicar enllaç

INSCRIPCIONS: caldrà lliurar el full emplenat al monitor/a o professor/a de l’activitat.
El model d’inscripció el podeu trobar a consergeria o en aquest enllaç