Èxit de participació en el projecte “Internet segura, de Tu a Tu”

Una quarantena d’alumnes de 3ESO han participat en el projecte “Internet segura, de tu a tu” impulsat pel cos dels Mossos d’Esquadra.

Els alumnes han assistit a una formació de quatre sessions en les quals han pogut prendre consciència dels riscos que pot generar la Xarxa, i a la vegada, aprendre a crear hàbits  saludables en la utilització d’Internet i les xarxes socials.

En aquest projecte els alumnes formats han estat els encarregats de transmetre el missatge als companys de 1ESO, a més d’esdevenir referents i assessors per a tots els alumnes del centre durant el curs escolar.

Per a concloure l’activitat tots els participants dels diferents instituts de la Comarca tindran el privilegi de visitar el Complex Central de la Policia de la Generalitat, a Sabadell, on rebran un diploma de reconeixement per la feina feta.

IMG_20170322_131542IMG_20170322_124923andrey kornevfind sex online free