Dos alumnes de l’institut classificats per a la fase final del FONIX

L’Elena Balici (2n d’ESO) i el Raül De la Torre (2n de Batxillerat) s’han classificat per a la fase final del FONIX.

El passat 25 de febrer va tenir lloc la segona fase del concurs interescolar d’anglès de Catalunya. Una fase territorial, on els alumnes seleccionats en la fase local que s’havia fet dins els mateixos centres, van haver de fer una prova juntament amb la resta de representants escollits pels centres educatius de tot Catalunya, agrupats per províncies.

Recordem que cada centre només podia presentar un alumne de cada nivell. Per tant, el nivell de tots els participants era sens dubte molt, molt bo. És per això que estem especialment satisfets després de saber que dos dels quatre alumnes del nostre centre que es van presentar a les proves han passat a la final, l’Elena Balici ( 2n ESO ) i el Raül De la Torre (2n batxillerat ). Només es podien classificar sis alumnes de cada nivell, dels 173 alumnes participants a 2n d´ESO, dels 73 que van participar a 2n de batxillerat. Ara hauran de realitzar la darrera prova amb el guanyadors de cada territori.

Agraïm també la participació de la Laura Solé ( 3r ESO) i del Marc Eguiburu (4t ESO) que, tot i no haver estat classificats, han fet un molt bon paper com a representants del nostre centre.

Enhorabona a tots i molta sort per al Raül i l’Elena a la final!

Good luck!

Departament Llengües Estrangeres INS Joan Mercader