Docents: Assistència a la presentació de les directrius IFLA per a la biblioteca escolar

El passat divendres 18 de gener de 2019, dues professores del Departament de Llengües van assistir a la presentació de les directrius IFLA per a la biblioteca escolar. Aquesta sessió es va dur a terme als Serveis Territorials de la Catalunya Central.

Les directrius IFLA, en la seva segona edició, recullen 16 aspectes a tenir en compte a la biblioteca escolar, i són una actualització del desenvolupament professional del bibliotecari escolar en el segle XXI, amb els canvis tecnològics, socials i culturals de la societat digital.

L’objectiu principal de la trobada va ser l’actualització i el reciclatge del professional encarregat de la biblioteca escolar.

Aquestes directrius han estan traduïdes pel Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de Catalunya (COBDC) en col·laboració amb el Departament de Cultura i el Departament d’Educació.