Dia Internacional de la Llengua Materna

MARYORI I VALERIA (Alumnes de l’Aula d’Acollida)

Som els alumnes de l’aula d’acollida. Som de diferents països i tenim moltes diferències culturals com l’idioma, però estem aprenent català per comunicar-nos millor.

El dimecres 21 de febrer és el Dia Internacional de la Llengua Materna. Aquest dia ens permet mostrar millor les nostres llengües i una mica de la nostra cultura. La llengua materna és la llengua que parlem des que naixem. A l’aula d’acollida en tenim moltes de diferents com: l’àrab, el bereber, el castellà, l’urdú, el twi, el portuguès o el català.

Per celebrar aquest dia hem fet diferents coses; per exemple, hem fet una redacció/conte/còmic/dibuix relacionat amb la nostra llengua materna o el nostre país. També hem investigat característiques del nostre país i de les llengües del món. Sabíeu que hi ha més de 7102 llengües al món?

Per acabar, volem convidar-vos a veure i visitar l’exposició que hem fet al passadís de l’Institut, al costat de la sala de professors. Hi podreu veure llibres en diferents llengües i els nostres treballs.