Comiats virtuals curs 19-20

Ha arribat el divendres 19 de juny i el final de les classes “confinades” del curs 19-20.

Aquesta setmana, el dimecres, dia 17 es van fer les tutories telemàtiques de comiat pels alumnes de Primer, Segon i Tercer d’ESO, cada grup amb la seva tutora o tutor.

Però avui, divendres 19 de juny, han arribat els comiats dels alumnes que finalitzen una etapa: 4ESO i 2BAT

A les 12:00 4ESO ha fet l’acte de comiat virtual en un acte on l’speaker Ismael Miquel, amb camisa i corbata, donava pas a les intervencions i dinamitzava l’activitat. La primera a dir unes paraules ha estat la Marta Ayuso, com a representant de l’equip directiu, després al Ramon Cuadras que, com a representant dels tutors i tutores de quart, ha fet una reflexió sobre nosaltres mateixos i l’existència.  Seguidament, dues alumnes del Consell de Delegats han parlat en nom dels companys i el Daniel Sierra ha preparat el vídeo de comiat amb imatges de diferents moments del recorregut per la Secundària. A 4ESO el xat estava molt animat amb intervencions d’alumnes i docents.

A les 13:00 el Jaume Mas, coordinador de Batxillerat donava el tret de sortida a l’acte de comiat de 2BAT. En aquest acte,  el discurs del Jaume Sendiu ha emocionat i ha fet caure algunes llàgrimes… I després, les intervencions de cinc alumnes, el Roger, el Gabriel, la Rocío, la Marta i la Irene han aportat un enriquidor ventall d’ emocions, sensacioins, records i moments del seu pas pel centre. Al final un vídeo ha tancat la trobada virtual amb imatges i música d’aquests dos cursos.

Amb tantes emocions…. gairebé no pensem en captar alguna imatge!!