Activitat a l’Auditori

L’assaig amb l’OBC i l’orquestra simfònica de l’ESMUC va estar genial! El director de les dues orquestres va ser Kazushi Ono.

Els alumnes de 1BAT i 2BAT escènic i el grup de segon d’arts plàstiques vam poder gaudir, escoltar i descobrir una obra contemporània encàrrec del compositor resident Manuel Rodríguez Valenzuela, concretament la simfonia núm.10 en MI menor de Xostakóvitx, i el virtuós concert núm. 3, op. 53 de Sant-Saëns, interpretat per un dels millors violinistes del moment: Joshua Bell. Aquest virtuós del violí ens va deixar impressionats amb la mestria del seu talent i la bellesa del so del seu violí Stradivarius. Una veritable delícia pels sentits!

Vam arrodonir l’activitat amb la visita guiada al Museu de la Música sota el títol “La Música dins les Arts”.

Us deixem algunes imatges.