4ESO Premi NanoEduca

El passat dia 6 de maig, es va celebrar al CCCB de Barcelona el concurs del programa NanoEduca, adreçat als alumnes de 3r i 4t d’ESO i 1r de batxillerat, de tota Catalunya que han treballat un kit de pràctiques de nanociència i nanotecnologia en el seu centre.

El concurs consistia en la presentació d’un pòster per part d’un equip format per un màxim 5 alumnes (i 3 vídeos), Al En aquests pòsters i videos els alumnes mostraven les seves experiències i proposaven nanoreptes.

El nostre institut, el Joan Mercader, va fer un concurs intern, entre els 4 grups de ciències de 4t d’ESO, per seleccionar el millor pòster i el millor nanorepte. El projecte seleccionat va ser la creació d’una alarma contra incendis forestals utilitzant nous materials elaborats amb naotecnologia i amb aquest projecte hem resultat guanyadors.

El premi ha estat una maleta del kit de pràctiques de nanociència pel centre i un objecte informàtic de vitrina, signat pel físic francès Albert Fert, Premi Nobel de Física del 2007.

Els i les alumnes han tingut una samarreta conmemorativa.

Us deixem imatges de l’acte.