3ESO Suport Vital Bàsic

Tot l’alumnat de 3ESO participa aquests dies del final del primer trimestre en les sessions formatives teòriques i pràctiques de Suport Vital Bàsic. L’activitat es realitza a les classes d’Educació Física de cada grup.

Hi ha una part pràctica força dinàmica i interessant que consisteix en aplicar en situacions de simulació els coneixements adquirits. Aquesta pràctica es fa gràcies al material de Suport Vital que el CRP de l’Anoia va adquirir el curs passat.

Cada alumne/a a nivell individual practica la seqüència treballada prèviament a classe sota la supervisió dels formadors i dels companys i companyes de classe. Els membres de l’equip formador són quatre docents del centre: l’Ismael i la Lídia, del Departament d’Educació Física, i el Pepe i la Ino, del Departament de Llengua i literatura castellanes.

Aquests dies veure-ho a les “Little Anne” per l’institut.