3ESO Portem els aliments de la recollida

Els alumnes de 3r d’ESO de l’optativa de Convivència van dur a terme una recollida d’aliments els dies abans de les vacances de Nadal, i el dimarts 28 de gener hem pogut anar a portar-ho al Banc de Queviures d’Igualada, amb l’ajuda dels alumnes de la revista del nostre centre.

La Gemma Segura de l’Ajuntament d’Igualada ens ha explicat com funciona el Banc de Queviures, en la seva nova ubicació al carrer de Vic, número 12. Ens ha explicat quins serveis ofereixen i a quantes famílies s’arriba al cap de l’any. També ens ha dit que hi ha diferents entitats locals implicades en el Banc de Queviures i l’ajuda de molts voluntaris que fan possible el poder donar menjar a la gent més necessitada de la nostra ciutat.

L’institut, doncs, ha pogut fer recompte del menjar recollit i l’hem endreçat als espais pertinents per cada tipus de producte. Igualment hem pogut veure la zona de magatzems, neveres, la recepció i tots aquells espais de què disposa el Banc.