1BAT Tallers de d’enginyeria electrònica a l’UB

El departament de Tecnologies de l’INS Joan Mercader ha organitzat una sortida als Tallers d’Enginyeria Electrònica i Tecnologies de la Informació (TEeTI) a la Facultat de Física de la UB. En la sortida, realitzada el 15 de gener de 2018, hi han participat els alumnes de la matèria de Tecnologia Industrial de primer de Batxillerat que han pogut veure els principis de funcionament d’un dron. Durant l’activitat, realitzada en dues parts, els alumnes han après el funcionament dels motors dels drons per una banda i per l’altra han vist quins sensors són necessaris per aconseguir orientar el dron, en concret, el magnetòmetre (per mesurar el camp magnètic terrestre), l’acceleròmetre (per mesurar acceleracions) i el giròscop (per mesurar velocitats). L’alumnat ha fet una primera valoració positiva de l’activitat.