2BAT Arts plàstiques: Xerrada i taller d’Elisava

Dins del Pla d’Acció Tutorial de Batxillerat, les xerrades informatives que ofereixen diferents universitats ocupen un espai important. Per atendre els interessos dels alumnes de Batxillerat d’Arts Plàstiques, Disseny i Imatge s’ha cregut interessant convidar l’escola Elisava a fer una presentació. Elisava és un centre adscrit a la Universitat Pompeu Fabra (UPF), una de les universitats més prestigioses de Barcelona i Europa. on s’imparteixen estudis universitaris de Grau, Màster, Postgrau i cursos especialitzats en els camps del disseny, l’enginyeria i la comunicació.

La presentació que s’ha ofert aquest matí a càrrec de Andrea Torrent, Marketing & Communication Department i Cristina Romberg, Business Development Department s’ha estructurat en dues parts. En una primera han explicat els graus que es poden cursar al centre i en una segona s’ha realitzat un taller amb un material plàstic moldejable, FORMcard. Es tracta d’un plàstic rígid que quan es submergeix en aigua calenta es torna maleable i permet treballar-ho per fer prototips a petita escala.