Xerrada il·lustració científica

Els alumnes de 1r de Batxillerat de la modalitat d’Arts plàstiques i d’Arts escèniques van poder gaudir de la xerrada que va donar la Mercè Cartañà sobre la il·lustració científica, a la qual s’ha dedicat gran part de la seva vida abans de dedicar-se completament a ser professora a l’INS Joan Mercader.

Gràcies a aquesta xerrada els alumnes han pogut descobrir les diferències que hi ha entre els artistes, que intenten evocar emocions, i els il·lustradors, els quals tracten d’interpretar la realitat sense gaires distorsions d’una forma més informativa que no pas emotiva.

A més, Mercè Cartañà ha explicat de manera resumida la historia de la il·lustració científica, des de les primeres pintures rupestres fins a l’actualitat; així com les seves experiències personals treballant en aquest món artístic, el qual no està ni tan ben remunerat ni reconegut com deuria.

Anna De la Torre