Dijous 27 de novembre va tenir lloc a la Biblioteca Central d’Igualada la presentació de la recent traducció al català de L’Orestea d’Èsquil per a la col·lecció Bernat Metge Universal.
Jordi Pàmias, catedràtic de Grec a la UAB, hi va oferir una interessantíssima xerrada sobre el drama àtic i la seva vinculació a l’eclosió de la democràcia atenesa. Miquel Desclot, un dels dos traductors i conegut escriptor, es va centrar més en com es va portar a terme la tasca de la traducció.
La sala d’actes era plena de gom a gom i entre el públic hi figurava un grup destacat d’alumnes de Grec i Llatí de l’INS Joan Mercader (Batxillerat Humanístic). I és que cal aprofitar qualsevol ocasió per eixamplar el coneixement i la formació més enllà de les parets de l’aula i de l’institut.
Salvador Oliva
Professor de Cultura Clàssica, Grec i Llatí

