Visitem la SEAT i la fàbrica de xocolata Simón-Coll

El passat dimarts 5 de febrer, els alumnes de 1r de BTX d’Economia de l’Empresa, juntament amb uns quants alumnes, també de Batxillerat, de l’INS Josep Tapiró de Reus vam tenir l’oportunitat de fer dues visites molt interessants. Concretament vam anar a la SEAT, a Martorell, i de tornada a la fàbrica de xocolata Simón-Coll de Sant Sadurní.

A la SEAT ens hem quedat sorpresos amb la tecnologia punta que apliquen en el procés de fabricació dels seus vehicles i en la importància que té la planificació de la producció, ja que la precisió i la coordinació en els processos és bàsica per evitar errades, retards … que poden fer perdre molts diners a l’empresa.

A la indústria Simón Coll, hem conegut com es processen les faves de cacau des de l’arbre fins a convertir-se en xocolata i, també, hem pogut assaborir els diferents tipus de productes segons el seu origen i composició: xocolata negra 85% Ganha, Equador 70%, amb llet, blanca… Un matí intens que ens ha deixat molt bon sabor de boca!