Visita a l’ExproReus de Cicles Formatius

Els alumnes de 1r de Cicles Formatius del nostre Institut han visitat la Fira ExproReus.

L’objectiu de la sortida era poder desenvolupar de manera més pràctica una part dels coneixements estudiats a l’aula:

D’entre aquests alumnes, els d’Activitats comercials han tingut l’oportunitat d’entrevistar professionals del sector comercial i estudiar el marxandatge dels diferents estands.

Per altra banda, els alumnes d’Automoció han pogut observar les últimes novetats tecnològiques del mercat automobilístic i completar una pràctica relacionada amb els motors (emissions, eficiència energètica, avenços tècnics…).

Hem tingut temps també per gaudir d’una bona estona amb els companys i de conèixer les novetats d’una de les fires multisectorials de referència.