Visita a ExproReus 2018

ExproReus és una de les fires multisectorials més importants i més consolidades de tot Catalunya. Cada any milers de persones visiten “la fira” en què hi podem trobar tot tipus de productes: des de vehicles, fins a mobiliari per a la llar o alimentació, entre d’altres. Més de 150 expositors (33 del sector de l’automoció) han participat en aquesta edició 2018. Enguany ExproReus s’ha celebrat des del 10 al 14 d’octubre i alguns dels nostres alumnes han fet una sortida per tal de visitar-la.

Així doncs, el dia 10 al matí, una setantena d’alumnes de Cicles Formatius d’Automoció i d’Administració i alguns l’optativa d’Economia de 4t d’ESO van aprofitar per recórrer els diferents estands i recollir informació sobre productes exposats per poder treballar després a classe.