Viatge de Montbrió als Estats Units amb aturada a Amazon

Àngels Ratés va néixer a Montbrió del Camp. Va estudiar primària a l’escola del seu poble i, posteriorment, va cursar l’ESO a l’institut Joan Guinjoan i Gispert, on va superar la seva escolarització amb molts bons resultats.

Posteriorment, va anar a Barcelona on es va llicenciar en Enginyeria de Telecomunicacions. Només amb 22 anys va realitzar el projecte de final de carrera i un doctorat en Intel·ligència Artificial als Estats Units, país que des de molt jove l’havia fascinat.

Actualment, i després de tot aquest recorregut, treballa a Seattle ( Washington) en la multinacional Amazon, on ocupa el càrrec de científica aplicada.

Àngels Ratés, exalumna del nostre institut, ha perseguit, sens dubte, els seus objectius amb ambició, esforç i responsabilitat, i només amb 27 anys ja disposa d’un treball ben posicionat i considerat.

Enhorabona, Àngels!