Tutoria entre iguals

Dins el Pla d’acollida dels nous alumnes de 1r d’ESO hi ha el programa de Tutoria entre iguals. Aquesta pràctica relaciona alumnes de 3r que s’ofereixen de manera voluntària per fer de tutors dels alumnes nouvinguts. La seva tasca és la de ser un referent més de l’alumne en el centre per afavorir-ne la seva integració.

Aquests alumnes de 3r que esdevenen “tutors” tenen com a tasca principal, a més d’oferir suport i companyia, la de detectar possibles situacions problemàtiques o conflictives que es puguin trobar els alumnes de 1r. Gràcies a l’ajuda i l’acompanyament d’aquestos alumnes més grans els possibles conflictes que es puguin esdevenir es neutralitzen de manera  ràpida i eficaç fent que la convivència sigui el més harmònica possible.

El passat dimecres dia 2 d’octube es van assignar els tutors de 3r als alumnes de 1r.