Signatures de Convenis DUAL CFGM Activitats Comercials

L’ Institut comença a signar els primers convenis de formació en alternança DUAL amb les empreses col.laboradores.

Mitjançant aquesta modalitat els alumnes de segon cursen part dels estudis a l’empresa amb una compensació econòmica.

Volem agrair la col.laboració de les empreses que ja han començat a acollir els primers alumnes:

• Ajuntament de Riudoms
  • Blau banyadors S.L.
  • Granja CRUSVI S.L.

Altres empreses amb les quals l’Institut col.laborarà el curs vinent són:

• Llaberia Plàstics S.L.
  • Hotel Termes de Montbrió
  • Ajuntament de Vinyols
  • Supermercat Coaliment Vinyols

Des de l’equip directiu i docent de l’Institut estem molt satisfets amb  aquest projecte DUAL i de com el  nostre alumnat està assolint els resultats d’aprenentatge del Cicle Formatiu en entorns laborals reals.

Volem destacar també el projecte de “Dinamització del comerç de Riudoms” que està impulsant l’Ajuntament, i que centra les tasques del nostre alumne DUAL en la seva estada.

Signatura de conveni de col.laboració amb el Sr. Joaquin Grañana i la Sra. Esther Izquierdo de la granja CRUSVI  S.L. Signatura del conveni de col.laboració amb el Excel.lentísim alcalde Sr. Josep M. Cruset, i els regidors d’Ensenyament i comerç local, la Sra. Maria Cros i Sr. Sergi Pedret.