Riscos Geològics a les Comarques de Tarragona

El dia 17 de febrer ens va visitar el professor de Geotècnia de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de la URV, el Sr. Joaquim Roset, per parlar dels Riscos Geològics a les Comarques de Tarragona i les Terres de l’Ebre. El Sr. Roset és també un destacat membre del projecte ENGIE que es dedica a difondre la geologia per poder entendre millor els fenòmens a què estem exposats.

La conferència anava adreçada als alumnes de Biologia i Geologia i CAAP de 4t d’ESO, als de Biologia i Reptes Científics en Biologia i Geologia de 1r de Batxillerat i als de Ciències de la Terra i el Medi Ambient de 2n de Batxillerat.

La identificació dels riscos geològics permet definir zones vulnerables i així poder fer una bona gestió del territori.

La xerrada va despertar l’interès de l’alumnat pel seu contingut, ja que va fer esment dels riscos geològics que podrien afectar la nostra població, i per les atractives i explícites imatges que es van projectar.