Resultat Prova Cangur

Ja s’ha publicat les puntuacions de les darreres Proves Cangur de Matemàtiques. En aquestes proves, que es fan a nivell de tot Catalunya, s’enfronten milers d’alumnes que han de resoldre, en poc més d’una hora, 30 problemes i qüestions de matemàtiques i lògica.

Enguany hi van participar una setantena d’alumnes del nostre centre, que van obtenir una gran diversitat de resultats:

De 1r d’ESO, la classificació del David Martínez ha estat força destacable; s’ha classificat dins del 2% millor en la posició 411. La Clàudia Garcia de 2n d’ESO, ha assolit la posició 629, dins del 3% dels millors. Els alumnes de 3r que han obtingut resultats destacables han estat la Noa Orihuela (posició 441), el Roger Bages (posició 498) i la Teresa Tost (posició 520); tots tres dins el 3% de millors resultats de la seva categoria. I a 4t d’ESO, cal destacar el Jaume Guinjoan que va quedar el 900.

Dels alumnes de Batxillerat, hem de destacar la Cristina Toda de 1r, que va quedar la 611, i l’excel·lent resultat de la Laia Ortiga de 2n, que ha ocupat la brillant posició 321, dins del 10% dels millors resultats.

Enhorabona a tots els participants i ànim per continuar treballant per aconseguir millors resultats en pròximes edicions.