Presentació del llibre de Monika Escuer

El passat dissabte, 10 de desembre, l’alumna Gemma Guinjoan Garzón, estudiant de 2n de batxillerat, va dur a terme la presentació de l’últim llibre de Monika Escuer: En Pere, un ratolí al Colmado Baró. La presentació va tenir lloc al Centre de Lectura de Reus amb la presència d’un públic molt ampli i de totes les edats.

La idea d’aquesta iniciativa va sorgir arran del treball de recerca de la Gemma: «L’edició. El treball darrere la publicació», en què la nostra alumna va tenir l’oportunitat de conèixer l’autora del llibre i seguir-ne tot el procés editorial com a part del seu marc pràctic. Després de compartir aquesta experiència plegades, Monika Escuer li va confiar la tasca de dirigir la presentació, que va ser tot un èxit. Enhorabona!