Olimpíades de Geografia

El passat 14 de març, l’alumna Carla Pérez, de 2n de BTX B, va participar en la 10a edició de les Olimpíades de Geografia, que es van dur a terme, a Vila-seca a la Facultat de Geografia i Turisme.
La prova, que va durar una hora, va consistir a respondre preguntes tipus test. Tot seguit, van oferir un esmorzar als participants i una xerrada informativa sobre els estudis del grau de Geografia que s’ofereixen en aquesta facultat.

Hem d’agrair a la professora Isabel Domingo la motivació que va transmetre a l’alumna perquè decidís participar-hi.