Masterborsa 2022

L’alumnat d’Economia de 4t d’ESO ha participat en el concurs Masterborsa 2022, un projecte pedagògic que utilitza la metodologia de la gamificació per apropar els continguts dels mercats financers a l’alumnat de l’ensenyament secundari. Després de la formació a classe, on es va poder comprovar com funcionen les borses i la manera d’invertir-hi, calia superar un qüestionari per participar en la fase de concurs; fase en què alumnes d’11 centres educatius diferents han competit duent a terme una simulació d’inversió en borsa amb dades reals. En total, hi han participat 180 alumnes en l’edició d’ESO i 164 alumnes en l’edició de Batxillerat.

La fase final de Masterborsa 2022, que ha tingut lloc del 2 al 5 de maig, ha consistit en una partida per a cada nivell, ESO i Batxillerat. El nostre centre hi ha participat en l’edició d’ESO i els resultats han estat molt satisfactoris. Volem donar l’enhorabona als nostres alumnes Ian Martínez i Paula Martínez que han aconseguit la segona i tercera posició a l’edició d’ESO del concurs.

Al vídeo, alguns alumnes de l’Institut Joan Guinjoan expliquen l’experiència des del seu punt de vista.