L’alumna Ona Munté, seleccionada per participar al programa BIYSC

El BIYSC, Barcelona International Youth Science Challenge, és un programa internacional que organitza la Fundació Catalunya La Pedrera i que està dirigit a joves apassionats per la ciència i la recerca de tot el món.

Els participants en aquest programa són alumnes seleccionats pel seu talent, pel bon expedient acadèmic i pel seu nivell d’anglès; a més de tenir curiositat i interès per la investigació científica.

Durant unes setmanes del mes de juliol, els participants han de resoldre els reptes que se’ls plantegin treballant en equip. En aquesta edició, hi ha 11 projectes de recerca de diverses disciplines com medicina, química, biologia molecular, física, genètica o biotecnologia entre d’altres, que es podran realitzar en prestigiosos centres de recerca catalans com el Barcelona Supercomputing Center, l’Institut de Recerca Biomèdica o l’ICIQ (Institut Català d’Investigació Química).

L’Ona Munté, alumna de 1r de BATX del nostre institut, participarà en el projecte “Planarian stem cells: the genetics of immortality”, que es durà a terme al Department of Genetics, Microbiology and Statistics de la UB.

Moltes felicitats a l’Ona per haver estat seleccionada. De ben segur que serà una experiència inoblidable i molt útil per al seu futur professional.