Guanyadors dels Premis InJUè Empren Dipta.cat 2019/20

Dos equips del nostre centre de 4t d’ESO de la matèria d’ECONOMIA han guanyat els premis InJUè Emprèn que organitza la Diputació de Tarragona juntament amb la Càtedra d’Emprenedoria de la URV.

Molts nervis i molta emoció és el que hem viscut en l’entrega d’aquests premis a l’Auditori de la Diputació de Tarragona, juntament amb els més de 350 alumnes de 13 centres del Camp de Tarragona que han participat en aquesta edició.

El concurs consisteix en la resolució d’un repte diferent per a cada categoria: en el nostre cas ens van proposar resoldre el problema de l’aparcament a les platges del nostre entorn. L’objectiu del concurs és promoure l’emprenedoria, la iniciativa, la innovació, la creativitat i el treball en equip dels nostres alumnes.

El primer premi, de 1.000€, és per a l’equip CHUCHU&BEACH, format per l’Alba Aguilar, el Guillem Jounou, la Jana Segú i la Judith Carbonell; i el de 500€ per al segon equip SENSAPP, format per l’Ada Vidiella i la Júlia Gutiérrez).

Moltes felicitats als guanyadors! Us deixem veure els vídeos promocionals d’aquests projectes. Esperem que us agradin molt!