Gimcana mediambiental

VEURE ÀLBUM

El passat divendres 12 d’abril, els alumnes de 1r del CFGM d’Activitats Comercials van organitzar el projecte del Reciclatge a l’Institut; activitat que vol dinamitzar i donar suport al Projecte de Tutoria entre iguals, que duen a terme els alumnes de 1r i 3r d’ESO.

Aquest projecte es va centrar en una gimcana que constava de 4 proves: jocs amb els  ordinadors, jocs de taula, una xerrada amb suport audiovisual i competicions esportives.

Tot i que la complexitat de l’organització va suposar un repte,  estem plenament satisfets amb els resultats.

Donem les gràcies a tots els alumnes de 1r i 3r d’ESO que hi van participar, i felicitem les parelles que es van classificar primer i els guanyadors del sorteig de premis.

Per a més informació visiteu el nostre Instagram:  (activitats_comercials_jgj)