Fem Matemàtiques 2022

La Marta Parès, el Roger Solé, el Vicenç Muñoz i l’Isaac Becerra, alumnes de 2n d’ESO del nostre institut, es van classificar brillantment per a la 2a fase del Fem Matemàtiques 2022 organitzada per l’APMCM. Els quatre alumnes van participar en un treball en grup en què van elaborar un breu dossier amb la resolució de 3 problemes. Les estratègies, experimentacions, reflexions, càlculs i comprovacions realitzades durant el procés de resolució van completar un informe que des de la comissió organitzadora ha estat valorat positivament.

La segona fase es va fer durant el dissabte 26 de març a El Morell. En aquesta trobada, els participants van completar una prova de resolució de problemes individual i una altra prova pràctica en grup. Tot i que la meteorologia no va acompanyar, la jornada va ser una bona ocasió per gaudir de les matemàtiques. Com a cloenda, el José Rey, membre del Museu de les Matemàtiques de Catalunya, va fer una actuació molt interessant que duia per títol “M’agrada fer-me preguntes”.

Ara ja tenim els resultats de la prova individual i estem d’enhorabona perquè el Roger i l’Isaac han passat a la Fase Final que es farà el dissabte 7 de maig a Montserrat. També hauran de completar una prova individual i una altra per equips competint amb els millors participants de Catalunya.

Els desitgem molta sort per a les proves. Segur que ho faran molt bé!