Exposició dels Treballs de Recerca al Casal

VEURE ÀLBUM

El passat 15 de febrer els alumnes de 2n de Batxillerat van fer l’exposició dels seus Treballs de Recerca a la sala polivalent del Casal Riudomenc.  A l’acte hi van assistir famílies, amics i els representants de l’AMPA i dels Ajuntaments de Riudoms, Montbrió i Vinyols. Com ja és tradició, els alumnes van voler explicar què els ha suposat fer el seu Treball de Recerca. Aquest any van projectar un vídeo protagonitzat pels mateixos alumnes en què anaven trobant una sèrie de capses per diferents llocs de l’institut que simbolitzaven les diferents etapes del treball. Després de la projecció, el Suraj Moya i la Jordina Carbó van adreçar unes paraules al públic i l’Emma Forcadell i la Carla Pérez van cantar “Count on me” de Bruno Mars.

L’acte es va cloure amb un pica-pica ofert per l’AMPA i per l’Ajuntament de Riudoms.
Gràcies a tots els que van acompanyar-nos i felicitats a tots els alumnes que ja han acabat el Treball de Recerca.