Estudiar la influència de diversos factors en el creixement de llavors.

VEURE ÀLBUM

El creixement d’una planta que comença a germinar és un procés complex condicionat per diversos factors. Per comprendre i estimar la influència dels diferents factors, els alumnes de primer d’ESO han dissenyat un experiment en el qual fan germinar diverses llavors simultàniament, manipulant els factors que volen estudiar i mantenint els altres factors controlats.

En aquest treball, l’alumne Vicenç Muñoz de 1rA, ha realitzat un experiment per demostrar si la mesura i la forma del recipient afecta en el creixement de llenties.