Els nostres treballs sobre el cooperativisme han estat premiats!

El 18 de novembre, la Fundació Roca i Galès i l’Ateneu CoopCamp van premiar 3 dels nostres alumnes pels treballs que van fer el curs passat sobre el cooperativisme. Aquests premis són el resultat de les diferents activitats que duen a terme aquestes entitats als centres de secundària de la província per fomentar el coneixement de l’Economia social i solidària que tenen els joves.

El nostre ja ex-alumne Oriol Gómez va rebre el 1r Premi al millor Treball de Recerca sobre el cooperativisme; i els 2 grups d’alumnes formats per la Yoursra Chaouch, la Lucia Guindo, la Marta Mulet, la Sara Torres i la Cecília Vega, i l’Alba Aguilar, la Judith Carbonell, el Guillem Jounou i la Jana Segú, van rebre el 1r i el 2n Premi, respectivament, al millor treball grupal de 4t d’ESO.

Enhorabona als guanyadors!