Conferència de Cel Bonet

Durant els mesos de març, abril i maig, la Cel Bonet, que va ser alumna del nostre centre, ha realitzat diverses xerrades sobre la problemàtica que envolta els cetacis en captivitat.

Aquestes conferències, adreçades als alumnes d’ESO i Batxillerat, han estat molt interessants per poder comprendre millor la situació real en què es troben els diferents tipus de cetacis captius i, en especial, els dofins.

Alumnes i docents vam gaudir de les exposicions de la Cel, que ens va comunicar els seus coneixements sobre el tema amb molt d’entusiasme.

Tant els alumnes més petits com els més grans van poder reflexionar i preguntar dubtes sobre aquests animals tan desconeguts.