Carta d’agraïment als treballadors de l’estació d’esquí Port Ainé

Institut Joan Guinjoan

Carrer Baltasar de Toda i Tàpies núm. 16 43330 Riudoms

Des de la Direcció de l’institut Joan Guinjoan, la comunitat educativa del nostre poble i del pares de l’alumne Biel Folch us volem fer arribar a tots els treballadors de l’estació d’esquí de Port Ainé el nostre més sincer agraïment per la vostra actuació en l’incident ocorregut el dijous dia 16 de gener, en què l’alumne en qüestió va tenir un accident esquiant. La rapidesa i la diligència en les accions que es van dur a terme per part de tots els treballadors implicats, tant en el rescat, com en l’avaluació mèdica i en la gestió de l’incident denoten una gran professionalitat. És per això que reiterem el nostre agraïment per la vostra professionalitat i esperem que la feu extensiva a tots els treballadors.

Amb els millors desitjos us saludem atentament,

Institut Joan Guinjoan