Caminada Platja Llarga-Altafulla

El dia 8 de novembre, els alumnes de 3r d’ESO van participar en una caminada que anava des de cala Romana fins Altafulla. Després de travessar la Platja Llarga, en arribar al final, ens vam endinsar en un dels  encara verges indrets de la costa mediterrània (el Bosc de la Marquesa). Vam poder baixar a esmorzar a la cala Fonda, coneguda com a “waikiki”,  i després vam passar per la cala Roca plana per arribar a la platja de la Mora on els alumnes van poder gaudir d’activitats esportives. Finalment, passant per Tamarit, vam arribar a la platja d’Altafulla on ens esperava l’autobús.
?