Acte de lliurament de les distincions PAU 2022

Ahir va tenir lloc l’acte de lliurament de les distincions PAU 2022 a Sant Cugat del Vallès. Des de l’institut volem donar l’enhorabona a l’alumne Roger Baiges Trilla per l’obtenció d’aquesta distinció que premia als alumnes que han superat la selectivitat amb una nota a partir de 9,5. Tanmateix volem felicitar als alumnes Pau Romera Manzanero i Raül Delgado González, als que també els han destacat amb el diploma que acredita que han superat la selectivitat amb una nota superior a 9. Desitgem que l’etapa universitària sigui igualment profitosa!