L’Ajuntament de Montbrió del Camp col·labora amb l’Institut acollint alumnes de Cicles Formatius en pràctiques en temps de Covid-19

El vessant pràctic de la Formació professional esdevé el pont més directe entre l’aula i l’empresa per als alumnes de Cicles formatius.

Les pràctiques a través de convenis amb empreses fan que l’estudiant estableixi un primer contacte amb el món laboral i guanyi experiència.

L’actual crisi sanitària afecta directament els estudis de Formació professional ja que en el context actual, les empreses no poden col·laborar acollint alumnes per les seves pràctiques obligatòries.

El consistori de Montbrió del Camp ha signat un acord de col·laboració amb l’Institut per acollir alumnes del CFGM d’Activitats comercials. Les tasques que desenvoluparan estan principalment orientades a donar suport al projecte de dinamització del comerç local de l’ajuntament.

A partir d’aquest primer punt de trobada, s’estan plantejant nous objectius de col·laboració, en què els estudiants participaran activament en projectes de l’ajuntament relacionats amb el comerç, assolint així els seus aprenentatges d’una manera més competencial i motivadora.