Activitat de suport al Dia Internacional de la Dona treballadora

Els alumnes de 1r d’ESO, a l’hora de Tutoria, van dur a terme una activitat de suport al Dia Internacional de la Dona treballadora. L’activitat es va centrar en l’apadrinament, per part de cada alumn@, d’una dona que triés de la qual havia de portar una foto impresa. Després, cada u havia d’escriure una frase sobre què reivindiquem i sobre què representa la diada.

Per acabar, amb les fotos que havia portat cada alumne i les frases escrites van confeccionar uns murals (amb l’ajut del Valeri, el professor de Visual i Plàstica) que decoren les escales de l’institut i que ens recorden que encara queda molt de camí per recórrer en la defensa dels drets de les dones.