Concurs d’aforismes

www.aforismes.cat

Fins el 31 de maig tots els alumnes del centre poden participar en el concurs d’aforismes. Es tracta d’una iniciativa del seminari de filosofia que vol facilitar la reflexió filosòfica per la xarxa social Twitter. El concurs disposa d’un compte de la xarxa social Twitter (@aforismes) que va recollint els aforismes que els alumnes enviant. Per participar cal accedir a la pàgina www.aforismes.cat i prèmer el botó amb la icona del centre.

logo_aforismes

Bases del concurs

1.- Es poden presentar aforismes abans del dia 31 de maig de 2015. Els aforismes s’han d’enviar per internet a la pàgina: www.aforismes.cat. El nombre màxim de caràcters és de 140.

2.- No hi ha límit d’aforismes a presentar.

3.- Els aforismes han ser originals.

4.- El tema o temàtica és lliure: sobre la vida, la mort, l’amor, el sexe, la pau, la solidaritat, la soledat, la ira, la enveja, la venjança, la mirada, l’odi, l’economia, la filosofia, la literatura, l’art, la ciència, la religió, etc.

5.- El jurat del concurs serà la comunitat de la xarxa social Twitter (que decidirà un primer i segon premi) i un jurat format per professorat i alumnat de l’Institut Joan d’Àustria.

6.- Els premis s’adjudicaran pel nombre de retuits o de tria com favorit a Twitter, i per la selecció dels membres del jurat.

7.- La participació al concurs es podrà seguir per Twitter cercant l’usuari @aforismes

8. La pàgina www.aforismes.cat anirà publicant informació i resultats del concurs.

9. La participació està restringida a l’alumnat de l’institut.